Merkezimizin Tarihçesi
Uğur Diyaliz Merkezi olarak 2004 yılı Ağustos ayında itibaren diyaliz hastalarına hizmet vermeye başlamış olup, bu geçen zamana hastalarına sunduğu hizmetlerle konforlu, kaliteli malzeme kullanımıyla '' HER ŞEY HASTALARIMIZIN HAYAT STANDARDINI YÜKSELTMEK İÇİNDİR'' sloganını benimsemiş eğitimli ve deneyimli personeli ile diyaliz camiasının çıtasını yukarılara taşımış, daha yukarılara çıkarmayı amaç edinmiştir.
10 10 yatak+makine kapasite ile hizmete başlayan UĞUR DİYALİZ MERKEZİ 2005 Temmuz ayında 20 yatak+makine, 2007 Ocak ayında 25 yatak+Makine, 2007 Temmuz ayında 32 yatak+makine, 2011 Ağustos ayında 37 yatak + makine (+2 yedek makina) kapasitesine ulaşmıştır.
Kadromuzda Nefroloji Uzmanı Doç Dr. Abdullah ÖZKÖK, Diyaliz Sorumlu Hekimi ve Mesul Müdürümüz Dr. Semiha ÇAKIROĞLU, Sorumlu Hekim Kasım Okan ANIK, Diyetisyen Hande ONGUN YILMAZ, İnsan Kaynakları Müdürü Fadime YILDIZ, Kalite Yönetim Direktörü Elif Turaç KONUK, tamamı diyaliz eğitimi almış; 3 Hemşire, 7 Diyaliz Teknikeri ve 1 Şoför, 7 Yardımcı Personel, 2 Teknisyen, 1 Aşçı, 2 İdari Personel yer almaktadır.
Genel Müdürlüğü Özkan ÇAKIROĞLU yapmaktadır.*Anlaşma gereği SGK (SSK, Emekli Sandığı, Bağkur ve GSS) hastalarından hiçbir fark ücreti alınmamaktadır.

MİSYONUMUZ
Modern tıbba uyum sağlar nitelikteki ekipman ve uzman kadromuzla, hemodiyaliz tedavi ve takibini yaparak hastalarımızın her türlü memnuniyetini karşılamayı hedeflemekteyiz.

VİZYONUMUZ
Hastalarımıza her alanda, gelişmelere uyarlanmış, teknolojik yenilikler doğrultusunda bir tedavi sunmanın yanı sıra; tüm insani değerlere saygılı hoşgörülü ve hiçbir etnik ayrım gözetmeksizin nitelikli hizmet sunmaktır.

KALİTE POLİTİKAMIZ
Ulusal ve Uluslararası Standartları esas alarak; Hasta, hasta yakınları ve çalışan memnuniyeti odaklı, çevreye ve topluma duyarlı, kalite sistem standartlarına ve yasal şartlara uygun, sürekli hizmet kalitesini yükselten ve bunu yaparken günün şartlarındaki tüm tıbbi ve teknolojik değerlerden en üst düzeyde yararlanan, diyaliz camiasında adından söz ettiren merkez olarak hizmet vermektir.
KALİTE İNSANA SAYGIYLA BAŞLAR...
Güvenirlilik
Adil ve Hakkaniyetli hizmet
Mahremiyet ve gizliliği koruma
İnsana ve emeğe saygı
Bilimsel ve Akılcı hizmet
Ekip çalışması bilincine sahip olmak
Yeniliklere açık olmak
- Şirket Müdürü
- Mesul Müdür
- Kalite Yönetim Direktörü
- Uzman Tabip
- Sertifikalı Tabip
- Diyetisyen
- İnsan Kaynakları Müdürü
- Hemşire/Diyaliz Tek
- Tıbbi Atık Top. Per.
- Yardımcı/PersonelTemizlik Per.
- Depo Sorumlusu
- Hasta Kabul ve DanışmaPersoneli
- Mutfak Sorumlusu
- Şoförler
- Hasta HaklarıBirim Sorumlusu
- Çalışan Temsilcisi
- Muhasebe